sobota 21. září 2013

Inspirace: Katy Perry - E.T.


Občas mě chytne tvořivá a já musím jednat. Tentokrát to bylo v nudnou, sychravou neděli, kdy už jsem nevěděla tzv. roupama co by. Moje počítačová myš zamířila do složky Inspirace, kde ukládám fotky líčení, které mě na internetu zaujmou. A já jen vybírala do té doby, než jsem se zastavila u líčení Katy Perry z videoklipu E.T. 

Návody na toto líčení je na youtube mraky, proto mě ani nenapadlo zapnout kameru. Zbytečné. 



Celá práce mi zabrala zhruba dvě hodinky a stihla jsem přitom skoro celý díl filmu Sex ve městě 2. Takové typické holčičí odpoledne. 


Celé líčení je zaměřeno hlavně na výraznou kočičí linku. Aby bylo přidáno na intenzitě je shora okopírovaná bílým stínem. Celou linku a pohled umocní tmavě hnědý stín u kořene nosu. Obočí tvaruje celou linku a přidává pohledu na vážnosti. Hnědé čtverečky po obličeji už jen doplňují celé líčení a dodávají mu tak větší zajímavost. 



Tento styl líčení mám asi nejradši a připadám si s ním taková vážná. Opravdu mě takové výrazné linky baví a dokáži si představit s nějakým takovým líčením nafotit nějaké profesionální fotky, u kterých bude hlavní dominantou právě ta kočičí linka.

Líbí se Vám takové líčení? Zkoušeli jste ho? Určitě neváhejte a vyzkoušejte. Nejenže si natrénujete "kresbu" linek, ale troufám si říct, že se proměníte v jiného člověka a bude Vás to bavit. Pokud jste něco takového zkoušeli, budu jenom ráda, když mi pošlete fotku. :)

10 komentářů:

  1. wooow...úžasné:) jsi šikovná!
    Já bych to nezvládla!

    OdpovědětVymazat
  2. Wow :O Tak to sa ti teda podarilo :) Kráásna :) ... A nádherné fotky, hlavne tá 1. :)
    http://style-and-cosmetics.blogspot.sk/ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mooc :) Taky se mi nejvíc líbí ta první

      Vymazat
    2. Děkuju mooc :) Taky se mi nejvíc líbí ta první

      Vymazat